Vragen omtrent Online Bestellen

Vragen over online bestellen


Hoe bepaal ik mijn schoenmaat?

Als je niet weet welke schoenmaat uw correcte maat is?

Klik hier om uw schoenmaat te bepalen


Kan ik een bestelling plaatsen via email of telefoon?

Ja, u kan een bestelling maken via telefoon of email.

Via telefoon

Contacteer ons via het telefoonnummer +32 3 239 12 66 . Onthoud of schrijf het gekozen artikel nummer of artikelnaam bij de hand om de bestelling te vergemakkelijken. We kunnen u helpen in de Nederlandse of Engelse taal.
You can find the article number or name when you are on the detail page of your chosen product .

Via email

Stuur een email naar [email protected] . & nbsp; Geef de volgende info mee in deze email:

  • Het artikelnummer of artikelnaam
  • Schoenmaat
  • Aantallen
  • Het verzendadres / facturatieadres

Kan ik mijn order annuleren?

Via website

Op de hoofpagina klik door naar "Mijn Account". U kan inloggen op basis van uw inloggevens.
U ziet een overzicht van al uw order. Klik op het order dat u wenst te annuleren.

Via telefoon

Bel ons op het nummer +32 3 239 12 66 en heb je bestelnummer bij de hand. Zo kunnen we snel uw bestelling annuleren via de telefoon.
Als u reeds betaald heeft, starten we de terugbetaling onmiddelijk via dezelfde weg zoals u ons heeft betaald.

Via email

Stuur een email naar [email protected] en voeg uw bestellingsnummer toe met de vraag tot annulatie van uw bestelling.
Als u reeds betaald heeft, starten we de terugbetaling onmiddelijk via dezelfde weg zoals u ons heeft betaald.


Kan ik bestellen in het buitenland?

Ja, we ontvangen bestellingen vanuit het buiteland. We verzenden naar de volgende landen:

  • Oostenrijk
  • België
  • Denemarken
  • Estland
  • Finland
  • Frankrijk
  • Duitsland
  • Italië
  • Letland
  • Litouwen
  • Luxemburg
  • Nederland
  • Spanje
  • Zwitserland
  • Zweden
  • Portugal